Indahnya saat cinta bersatu.. ahaksss.. (^_^)

Daisypath Anniversary tickers

sayang kamuuu... (",)

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 12, 2012

bila nak siapkan novel???

Entry kali ni pun xnak kalah gak..

ade yang tanye ni.. eh buat novel ke??

hah.. korang xtau bakat terendam yang aku ada.. setakat ni ade 3 novel yang xsiap..

wahh gitu.. ahakss.. memang betul pun.. novel sume yer separuh jalan..

idea datang menyinggah sekejap jer.. lagi pun aku xde masa yang betul2 boleh fokus pada bidang yang satu ni.. nantilah.. bila bace aku gelak sorang2 sebab malu kalau nak bagi orang bace.. boleh gitu???
baik xyah wat novel.. ntah pape jer aku ni..

tapi kan ape kate klu 3 novel ni digabung jadi satu.. mesti jadi huru hara kan.. ahhh.. malas la nak fikir..

aku memang spesis hangat2 taik ayam jer..

sekian entry mengarut ntah pape...

pn. Vnaz sigemuks  (-_-")


No comments:

Share IT!

follow me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...