Indahnya saat cinta bersatu.. ahaksss.. (^_^)

Daisypath Anniversary tickers

sayang kamuuu... (",)

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 14, 2011

::: I'm back!!! :::

Wahh gitu..ala2 artis la.. lame xkuar.. skali terus wat konsert.. (-_-") perasan yer...huahua.. 
teramatlah sangat kerinduan nak mengupdate blog aku nih.. maklumlah.. musim pendaftaran dengan rasminya tamat pada 14 jun 2011.. maka dengan ini.. aku mula xtive balik dengan blog2 aku ni.. harap ye macam gitulah.. banyak janji2 aku kat pembaca blog aku yg setia ni..(ops ade ker??) haha.. mula2 buka blog td aku tgk followers dah bertambah.. dah 35 orang.. terima kasih korg.. terharu sgt.. makin berkobar2 semangat aku nk update blog.. mesti korang teringin nak tgk gambar kawin aku kan.. malang yer masih dalam proses.. janji cuma 2 bulan.. tp semalam genap 4 bulan dah.. mane janji mu itu??? nak marah ade.. tp malas la nak marah2.. kawan2 kate klu nak hasil yang terbaik mmg dapat lambat.. so sabar jela.. aku sendiri pun xsabar nak tgk gambar mase majlis belah aku.. majlis untuk gambar bertandang dah lame siap.. terase cam pengantin basi plak..huhuhu.. nah layankan aje gambar2 si pengantin basi ni.. hihi.. ni gambar kamera biase yang tuan yer sgt mls nak edit.. haha..
pelamin idaman..hihhi..

Lelaki idaman.. wah poyo..

ku milik mu..hihi

pelamin The Red Warrior

antara hantaran dari si dia..


xtvt meng'upload' gambar sendiri ni akan bersambung.. 
majlis bersanding n majlis bertandang.. ++ outdoor.. tunggu je dengan penuh kesabaran..

salam sayang dari sigemuk.. Puan VNAZ.. (^_^")






No comments:

Share IT!

follow me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...