Indahnya saat cinta bersatu.. ahaksss.. (^_^)

Daisypath Anniversary tickers

sayang kamuuu... (",)

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, June 18, 2011

::: Happy Birthday Sayang!! :::

..Selamat Hari Lahir Sayang..

Kali pertama sambut birthday lepas bergelar suami isteri..
rase excited yang amat sangat..
tak tahu nak buat suprise ape..
tak tahu nak bagi hadiah ape..
tak tahu nak wish macamana..
tiba2 jer rase blur yang amat..
ape yang saya tahu..saya tak akan tidur sebelum wish happy birthday kat awak..
tepat2 jam 12 malam..saya dah ready hp nak nyanyi birthday song kat awak..
saya tahu suara saya xsedap macam siti nurhaliza.. xmerdu macam yuna..
tapi awak tetap kene dengar nyanyian sumbang saya setiap kali birthday awak sejak 8 tahun lalu..
saya harap kita akan terus bersama sampai akhir hayat supaya awak tetap boleh dengar suara saya..hihi *kesian awak (-_-)*

saya doakan awak sentiasa diRahmati n dilindungiNya.. semoga awak panjang umur untuk meniti hari2 akan datang bersama saya.. semoga cinta kita kekal abadi buat selama-lamanya.. sebab saya tak tahu ape akan jadi kat saya kalau awak tak ada disisi saya.. semoga rezeki awak dimurahkan rezeki dan semoga cita awak terlaksana..InsyaAllah..
apa2 pun saya sentiasa mendoakan yang terbaik untuk awak.. 

HAppy Birthday En.Suami yang ke 26.. 

Salam Sayang dari Isteri mu.. 

Si gemuk (^_^") VNAZ

No comments:

Share IT!

follow me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...