Indahnya saat cinta bersatu.. ahaksss.. (^_^)

Daisypath Anniversary tickers

sayang kamuuu... (",)

Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 28, 2011

::: bercuti hampir sebulan.. :::

hai semua..

wahh over kan aku ni.. lame kemain lg cuti..
biase la.. byk sgt nak kne buat untuk wedding aku nnt.. lagi 2 minggu taw..
sekejap je tu.. byk sgt hal2 yg xsettle lg.. aku rindu nak update blog ni tp syg.. xcukup mase..
kerja2 di office aku kne habiskan sebelum cuti.. kalau tidak mmg akan susah kan orang lain semasa aku cuti nnt..
segala perancangan persiapan akn aku update setelah masuk kerja.. bkn per..
kat kampung aku broadband lembab mcm siput vavi.. buat sakit hati jer.. so baik xpayah.. hihi.. maaf la buat sesiapa yg tertunggu2 entri baru dr blog ni..(err..ade ke??) bujet glamer plak.. ahakss..

ni bunting yg di email leh vision greeting .. mmg aku n en.tunang puas hati dgn servis n harga kad yg ditawarkan.. cantik n siap dpt mcm2 free lg.. bergantung pada promosi la.. bunting kad bawah ni dpt free tau.. hihi.. aku ni kan mmg obsess ngan brg2 free.. hahaha..


buat sesiapa yg nak hadir ke majlis kami nnt.. bole pm or email alamat rumah.. nnt aku ole kasi kad.. xpun add aku kat facebook.. 

salam sayang..
sigemuk VNAZ.. (^_^")

No comments:

Share IT!

follow me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...