Indahnya saat cinta bersatu.. ahaksss.. (^_^)

Daisypath Anniversary tickers

sayang kamuuu... (",)

Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 21, 2011

::: baju2 ku :::

tgl lg 3 minggu..rase yer mcm xsempat nak buat semua benda..
entri lepas aku da ngamuk pasal baju.. entri ni da xngamuk da..sbb baju da amik..
nasib baik baju aku xjadi kain langsir..haha.. tp baju untuk sanding xsiap sepenuhnya lagi.. tinggal nak jahit manik.. fuhh lega la sekejap.. baju cantik,jahitan pus kemas.. nasib baik okeh.. klu x.. aku xtau la camne nasib kakak tu.. mase aku smpai dia tgh jahit manik kat baju aku.. kesian plak tgk muka dia yg terkejut mase aku smpai tu.. so pas fitting aku rase puas hati la jugak.. so mase en.tunang dok fitting aku borak la ngan kakak tu.. rupe2 yer pekerja dia baru berhenti..so xdpt ganti.. dia plak pregnant.. kesian plak aku dgr citer dia.. haha.. sib baik aku xmarah2 dpn dia.. tahan je bengkek di hati.. wahh gitu... so b4 balik kampung ni aku pegi la amik baju tu..harap2 xde masalah lg.. baju nikah n bertandang da settle da.. tp aku rase nak touch up skit2.. tmbh2 manik ke..ape2 yg perlu.. macam la aku rajin.. hahaha.. tgk jela camne nnt..

rase hati ni cam nak upload jer gmbr baju itu.. tp sabar la.. pas settle majlis aku nnt korg tgk la puas2 ek..
tunjuk awal2 kang basi plak..h0h0.. so entri aku sgt bosan tanpa gambar.. muahaha.. sabar jela..

next entri... excited nak cerita pasal kereta.. ngape tetiba masuk cerita tang kereta ni..??? tungguuuuuuu...

No comments:

Share IT!

follow me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...