Indahnya saat cinta bersatu.. ahaksss.. (^_^)

Daisypath Anniversary tickers

sayang kamuuu... (",)

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 23, 2010

::: my first award :::







BERJAYA!!!!


Aku sangat suke akan award ini.. xtau nak cakap ape.. cuma nak ucapkan ribuan,jutaan terima kasih buat Cikgu Akim yang sudi bagi Award kat semua Follower dia.. perghhh.. baik hati kan dia.. bagi aku ni 1 penghargaan wat blogger yg bese2 cam aku ni.. wawawa.... seronok sgt2.. jom lompat ramai2.. hahahahaha..


so bagi yang rajin sila jawab soalan ni.. kate cikgu akim..

so aku mmg rajin sgt hari ni + happy.. why not jawab kan..

1)Apa pandangan anda tentang blog Catatan Loqman Hakim?

Jawapan :: pandangan aku sal blog Catatan Loqman Hakim ni.. blog ni sgt best.. aku mula2 bace pun layan je..bg aku sgt2 bersahaja.. ade identiti sendiri..dan paling penting sgt2 menghargai follower dia.. so sgt xrugi berkenalan dgn Cikgu Akim ni.. TQVM (xabis2 nak ucapkan tq coz sgt xcited.. saya sgt jakun sbb xpernah dpt award.. tq again..)

2)Boleh ceritakan sikit pasal blog anda(Jangan lebih 100 pp)

Jawapan:: wahh xley lebih ek.. baru je nak xplain panjang2.. blog aku cute.. (xabis2 puji blog sendiri..), sgt comel.. dan aku suke berkongsi apa saja dlm blog comel aku ni.. so sgt2 menghargai sesiapa saje yg dtg singgah.. bkn sng nak tarik perhatian orang.. kannn..


3)Tujuan utama anda berblog? \
Jawapan:: tujuan berblog.. emm asal2 yer suka2 jer.. bila da pandai menjelajah blog lain.. aku mula tertarik ngan dunia blog ni.. banyak sangat benda boleh dikongsi.. maybe blog cabuk aku ni suatu hari akan jadi rujukan buat bakal pengantin ke.. mane tau kann..

tu je soalan yer.. masih lagi terharu.. ops.. sorok sikit hingus tu.. wakaka selekeh kannn...

suatu hari nnt aku pun akan wat award untuk follower aku... tapi tunggu da lebih dari 50 orang la.. target skit jela.. sbb sakng pun cuma 15 follower je.. lagi 2 follower tu muke sendiri.. sbb tersalah tkn.. ngokkk...

so Cikgu Akim aka Loqman Hakim

TERIMA KASIH DAUN KELADI, KALAU ADE AWARD SAYA NAK LAGI.. hihihhihi

salam sayang dari sigemuk VNAZ(^_^")

2 comments:

Share IT!

follow me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...