Indahnya saat cinta bersatu.. ahaksss.. (^_^)

Daisypath Anniversary tickers

sayang kamuuu... (",)

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 16, 2010

::: cerita - ceriti :::

salam..slmt pagi, selamat tengahari, selamat malam, selamat hari2..
huish..selamat ye kawan2 semua.. walau pun masih lg xramai kawn kat blog aku ni.. isk isk..
sedey plak.. biasa la..blog xseberapa pun..
lg plak aku ni malas da nk update blog ni..

malas sebab tgh sibuk dengan intake student yg xabis2 lagi..
sudah yer bila da byk kerja sgt ni mula la malas nak menaip ni.. hehe...
ari ni kurang sibuk sgt..so ape lagi mula la rase bosan yang amat..

so..ape cerita terbaru.. xde ape sgt.. tp yang pasti aku mula rasa tekanan sedikit demi sedikit..
tekanan dr segi ape??
heh pasal kawin mawin la..

bln ni banyak sgt undangan majlis kahwin..so asal pergi je majlis kawin tu..
aku mula la wat gaya joyah..heh.. gaya joyah yg ala menyibuk tu..

benda pertama aku buat mase sampai kat majlis kahwin..

1. tgk khemah dari jauh lagi.. kaler ape..ade scarlop x? hehe..
2. pastu tgk pelamin..waaaa.. ni mmg buat aku nk kawin cepat ni..hihi
3. menu ape?? bpe jenis lauk..
4. door gift @ goodies bag... ini yang paling aku suka..

so..ape yg dpt disimpulkan dgn xtvt terbaru aku ni??

bkn niat nak jadi penyibuk tp nk jdkan contoh..

kalau ada apa yang baik kita amik la contoh..klu ade yang xkene jd kan pengajaran..
errr boleh ke mcm tu?? boleh kan jela ek?

hehe..so asal lak aku tertekan??

sebabnya..kawan2 yang bujang makin kurang..aku ni bila lagi..
xpe..masih lagi bleh cool sebab tarikh kahwin blum di tetapkan..
tp InsyaAllah dalam 6 @ 7 bulan akan datang.. lambat lagi kan??

ni saje je nk kasi sedap hati skit..hihi..

walaupun lambat lagi aku da mula la..nk itu nk ini untuk majlis aku nnt..

so langkah pertama..menyimpan dengan lebih gigih..

yeaahhh..chaiyokkkk!!! bagi aku dgn duit..sume bleh jadi..yesss!!!

ps: jimat2 la pasni ye cik wina..dan untuk sume bakal2 pengantin..

No comments:

Share IT!

follow me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...