Indahnya saat cinta bersatu.. ahaksss.. (^_^)

Daisypath Anniversary tickers

sayang kamuuu... (",)

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 1, 2009

happy bitrhday..to my boss..

1/12- meeting at office.. plan asal nk buat suprise birthday party utk boss.. tp lain plak jd ye..
kengkawan kesayangan ku celebrate utk aku skali..mcm terharu n agak terkojut gak la.. patutla beria sume suruh aku jd tukang tutup lampu..nk cucuk lilin kat kek pun xbagi.. ade udang di sebalik mee rupanya.. ape pun terima kasih bebanyak..walaupun pun birthday aku lagi 2 hari sebenarnya.. hehe.. ni 1st time aku celebrate bday kat office.. thn lps aku kene outstation mase birthday..just dpt wish dri kengkawan..tp xpe.. janji orang igt da ckp bahagia da.. klu dpt adiah lagi bahagia..ngeh ngeh.. emm.. seronok plak rase.. yg kelakarnya aku dpt gelaran bday girl (ok la tu kan? bru 24 thn) tp boss aku dorg pgl bday boy.. walaupun da berumur 46thn pun kene pggil boy gak..lawak betul.. ni saje lah hadiah yg mampu aku bg utk boss aku.. semoga boss aku yg baik hati ni dipanjangkan umur,diberikan kesihatan yg baik dan dimurahkan lg rezekinya.. sbb dia baik pada semua staff..n sporting gile.. (aku just bg kad n bg yg lain2 sain..yg mane xsempat sain tu maaf la..kelam kabut rase ye..) jumpa lg ni next entri..papai..

No comments:

Share IT!

follow me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...