Indahnya saat cinta bersatu.. ahaksss.. (^_^)

Daisypath Anniversary tickers

sayang kamuuu... (",)

Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 1, 2014

POPIA NESTUM

Ni kesah hari Rabu lepas..

En. Suami kal aku, mase kt opis..
"mlm ni mkn per? awak rajin x? "

aku klu dgr ayat "awak rajin x?" tu maknanya
ade la makanan yg dia mengidam nk makan..

Eh.. jgn salah paham yer.. mengidam bukan sbb aku pregnant dia yg mengidam..
kami laki bini ni spesis 24jam sehari, 7hari seminggu mengidam..haahha
jadi xpayah tunggu aku bunting la bru dia nk mengidam..

dia mengidam nk makan POPIA NESTUM..
adoi.. ikutkan bini dia yg pemalas ni.. mmg nk beli ajer..

dia nk yg aku buat.. okey2.. aku layankan ajer..


Ni bahan penting la..popia n nestum..
gulung jgn xgulung.. sila ignore tgn laki aku tu yer..
gigih nk gulung gak.. besar2 jd yer.. 

gunting serong2 mcm ni.. 
Goreng dlm minyak yg panas yer adik2.. 
tadaaaa!!! kenapa mcm terlebih goreng.. jgn tye..
sbb time ni sempat lg aku g hadap tgk karoot komedia kt tv.. 
ni nestum + gula yg da diblend dgn blender baru..
ahhaahahaha.. nk jugak sbt balnder baru.. :P

masuk dlm balang plastik recycle balang biskut raya aritu..
n goncangkan dia.. tp jgn lupe tutup yer... 



ni dia popis nestum versi nestum terlebih.. hahaa..
ok la 1st time ni.. beri tepuk tangan!!!




























































Ok sekian sj.. xpayah nk bg resipi la kan..
sbb senang sgt.. google jer..

aku ni stok masak men campak2 ajer.. sooosenang..

k bai...

No comments:

Share IT!

follow me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...