Indahnya saat cinta bersatu.. ahaksss.. (^_^)

Daisypath Anniversary tickers

sayang kamuuu... (",)

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, September 7, 2014

HP utk Abah

oiiii.. tajuk xkalah..
Mcm drama dalam telibisen je..
Abah da banyak kali cite pasal HP dia da rosak..
kal xbunyi, klu terperasan Hp nyala2 bru dia leh jawab.. 
tu pun jenuh aku terpekik telolong.. abah xdgr.. haaha..
kesian abah.. dia dok belek2 hp lama laki aku yg da rosak..
aduh xsampai hati betul..
klu aku kaya..jam tu gak aku ajak abah g beli Hp..

Happy Birthday Pok Nik..
di sebabkan 24 Ogos lepas birthday abah aku..
jadi aku pun plan la dgn abang n kakak2 aku. 
share sikit sorang beli HP kt abah..

pastu nak dijadikan cerita lagi menarik.. kawan umi aku, aka kawan abah jugak..
nak masuk kan duit kt abah suh dia g beli HP..
ehh.. baik kan??
Inilah orang kata.. Buat baik dibalas baik..
Kesah yer.. Mak cik ni abah pernah tlg carikan umah lelong utk dia,
dari hari beli , settlekan urusan,
abah tolong bersihkan umah lelong tu.. 
senang cita dr A-Z la abah tolong..
Sampai hari ni Umah tu abah yg manage, orang nak sewa ke ape ke.. 
sume tanya Abah..
Mak cik tu kuar modal n dpt duit sewa dr rumah tu..
yang lain abah tolong uruskan.. jd agak yer dia terhutang budi la kot ngan abah..
1 lagi, disebabkan mak cik tu payah benau nak contact abah..
sbb hp rosak.. susah kot.. 
maka dia pun bgtau aku suh cr kan Hp.. dia nk bg duit..
Adoi.. apekah ni.. rosak la plan kiteorang.. 
so aku amik je duit mak cik tu bagi, n duit yg kami kumpul..
dapat la Hp elok sikit.. xde la cikai sgt..
walaupun harga bawah rm400..
jadi la kan.. dpt wasap, dapat berpesbuk la pok nik lps ni.. kah kah..
Senyum je bila aku tunjuk Hp kt dia.. 
suka le tuww.. 


ni dia Hp yer.. Lenovo ajer.. jadi la kan..
Happy tgk abah happy..
1 benda pasal abah aku ni..
dia klu wat lawak,kalah Jozan..
aku nk gelak yer, nak marah pun yer..
sbb lawak dia nk membahankan aku jer..
yg paling best.. laki aku join jugak.. sabor jelah...

nota lutut : tq sgt2.. pd CIK TA, ABG JA, KAK DA, KAK WANI..
sbb sponser moncer utk adiah abah.. ^_^

No comments:

Share IT!

follow me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...