Indahnya saat cinta bersatu.. ahaksss.. (^_^)

Daisypath Anniversary tickers

sayang kamuuu... (",)

Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 29, 2014

Tolong Jangan GELAK!!


Al kisahkan smlm nk wat medical check up konon..

sesampai yer kt klinik.. 
aku tgk klinik tu xde orang..
jadi pas bg IC aku pun duduk.. xdan panas bontot da panggil msk bilik doktor..
Skali masuk.. jumpa DR. Dayang.. 
dia tye sakit ape.. nk check darah, puasa x hari ni???

(-_____-") sesungguhnya.. aku lupa nk puasa..
hampeeeeehhh... aku mkn nasi goreng plus2 sandwish tuna lagi pg td.. 
ayoooo.. sengal yer.. malu pun ade.. 

doktor suh dtg selasa dpn utk amik darah.. 
td cek lebih kurang jela.. 
Aku bgtau kerap sakit dada.. 
syak la kot sakit jantungkan..kdg2 smpai sesak nafas dibuatnya..
sekali DR ckp.. angin kot awak ni..
alahai.. kita punye la risau.. jawapan dia mcm main betul ke bohong jer..

doktor amik tekanan darah.. pastu dia ckp.. 
xmungkin la sakit jantung..
darah awak ni elok jer.. 120/70.. cantik dah ni..
ade kaitan eh?? ntah la.. dia DR.. tau la dia wat kerja..
skali kuar.. byk yer ubat.. ubat angin, ubat gastrik, 
ubat alahan, tahan sakit, krim kaki, ubat rendam kaki.. 

Ubat Gastrik plg aku xsuka.. aku percaya kukuh yg aku xde gastrik.. boleh gitu??? 

ade kaitan ape lak dpt ubat kaki ni.. hahaha sbnr yer kaki aku ni ntah ngape x.. 
mcm berkudis, kuar nanah lagi.. puncanya gatal jer.. 
jari kelingking belah kanan je kena.. mls tunjuk gmbr.. tkut korang geli..hahaha

So Selasa nnt.. kena jumpa doktor balik.. 

k baii.. Puan GEMUK  VNAZ (^_^)


No comments:

Share IT!

follow me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...