Indahnya saat cinta bersatu.. ahaksss.. (^_^)

Daisypath Anniversary tickers

sayang kamuuu... (",)

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 26, 2014

i will be back

I WILL BE BACK

huh... tajuk menten xnak kalah..
Okeh Blog Pasal qaseh dah move kt blog lain..
nak melawat blog tentang Qaseh Gold klik sini..

Dah lame xber'blog'.. dan xcerita pasal diri sendiri..
xde ape sangat nk di 'story' kan pun..
kehidupan biasa2 ajer..

Lebih fokus kpd Bisnes Qaseh yg banyak permintaan ni..
Alhamdulillah.. sikit2 boleh jana pendapatan..
dari berbual kosong mengata itu ini..
baik aku berbual pasal bisnes.. untung2 dapat customer.. muahaahaa

aku nk mula aktif balik.. memandangkan kerja2 macam hampir surut..
erkkk.. harap berjaya la disurutkan..

Malas dah wehh nak kerja rajin2.. ade je yg cakap aku buat2 bizi la ape la..
MOTIFF kau nk ngate aku?? huh..

biar jela.. jd artis mmg biase diumpat dicaci..
lalala.. muntahhh ijoooo.. retiss sgt..

btw.. aku rindu zaman2 gile2 blogging dulu..
member2 blogger pun sorang dua je aktif..

masing2 dah beranak pinak.. berkerjaya..
maybe xsempat kot..
ok dorang ade alasan..


AKU??
anak belum ade..
Kerjaya..xhebat mane..
tp tetap xsempat jugak..

sbb aku da giler layan korea.. dammm..
buang masa betul..

dulu mase lapang buka blog, skang pantang lapang buka cite korea..
muka jawa tu jawa jugak..
xpayah nk korea sgt vna oiii..

dah la.. k bai..

#akuorangjawaker
xde motif betul.. tp laki ku orang banjar.. i loikeee...

k bai..
si Gemuk  Puan VNAZ (^_^)


No comments:

Share IT!

follow me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...