Indahnya saat cinta bersatu.. ahaksss.. (^_^)

Daisypath Anniversary tickers

sayang kamuuu... (",)

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 16, 2013

Selamat HAri Guru.. ^_^

Selamat Hari Guru Buat semua guru2 di Malaysia..

Tanpa anda siapalah saya sekarang...

Ingat je Hari Guru terus ingat lagu yg cikgu nyanyi..sampai skang hafal kot..

cikgu skang nyanyi lagi ke lagu ni.. xbrape pasti la.. ^_^


Lirik Lagu Kami Guru Malaysia (Lagu Hari Guru)
Kami guru Malaysia
Berikrar dan berjanji
Mendidik dan memimpin
Putra putri negara kita
Pada Seri Paduka
Kami tumpahkan setia
Rukun Negara kita
Panduan hidup kami semua
Di bidang pembangunan
Kami tetap bersama
Membantu, membina
Negara yang tercinta
Amanah yang diberi
Kami tak persiakan
Apa yang kami janji
Tunai tetap kami tunaikan


Ape2 pun.. selamat hari guru buat semua guru2..

terutama skali cikgu2 yang saya kasihi di :

1. Sek.Keb. Kutan, Wakaf Bharu Kelantan.
2. Sek. Men. Mahmud Mahyiddin Pasir Pekan, KOta Bharu, Kelantan
3. Pensyarah Kolej Yayasam Mara (KPTM Kota BHaru)
4. Pensyarah Kolej Unikop Kuala Lumpur (KKB UiTM)

Terima kasih sbb bersabar mendidik saye yg talkative n periang xtentu pasal ni..
kadang2 xdengar cakap..nakal sikit tu biasa..

Cikgu yg paling saya igt..
Cikgu Ghani (darjah 5 n 6) yg suka sgt nyanyi lagu P.ramlee, mkn sama2 kat kantin..
dia mcm seorang ayah kpd saya..
Cikgu Salleh.. mengajar mase saya darjah 1 n 2.. seorang penyayang..
setiap kali tgk dia saya akan igt arwah atuk.. huhu
Cikgu Rahmah (Ting 4 n 5) cikgu Bm yg paling best di dunia..
saya dulu xpandai wat karangan langsung..
Dia berusaha gigih untuk menaikkan balik score bg matapelajaran BM..
saya xtahu dia di mana sekarang..
tapi saya sgt terhutang budi dgn beliau sbb tanpa dia saya xmungkin boleh menulis
novel(masih dlm proses yer.. tolong jgn tye tajuk ape.. hahaha) dan blog mcm sekarang...
Cikgu Raihan.. mengajar matematik.. subjek paling saya xsuka mase sekolah..
tp bila da masuk kolej saya tau.. matematiklah subjek paling senang n seronok
bila kita da betul2 faham.. Ecehh..
Cikgu Wee Chein.. cikgu add mate yang selalu marah saya sebab dapat 0 setiap kali ujian...
(haha.. pengakuan ikhlas okehh...) Tp sekarang saya sgt suka dgn add mate.. n bercita2 nak sambung degree dalam bidang matematik/ Kuantitatif.. InsyaAllah..

ramai lagi cikgu yg saya igt tp xtersebut di sini..
dan ada sebahagian sudah meninggalkan kita.. Al-Fatihah...


P/s:: rindu nak masuk balik ke zaman persekolahan.. rindu sangat2 nak jadi budak nakal.. ^_^
























No comments:

Share IT!

follow me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...