Indahnya saat cinta bersatu.. ahaksss.. (^_^)

Daisypath Anniversary tickers

sayang kamuuu... (",)

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 11, 2012

Sesat dirumah sendiri..

huh.. tajuk xnak kalah tu..

hahaha.. korang tau x aku ade rumah besar???
sampai sesat2 nak cari dapur..
sampai ada bilik yang xpernah masuk..

kaya kan?? kaya sangat... (tangan dibahu mata ke atas..)

huh.. mesti korang rase aku berlagak nak mampos kan.. lalalallla..

xcaye??? ni gambar umah aku














kannn.. besar x??
ni la xtvt aku time xde kerja.. kat rumah ke kat office ke..
(err kat office da xleh main coz da kne block.. huhuhu..)
ni rumah yg 1st, ada lagi umah tepi pantai ngan penthouse..
kau ado?? ayat si double A..(azwan ali lerrr...)

dalam game boleh ler.. cer tengok realiti..
hakikat umah flat jer.. tapi saya bahagia.. ok what umah flat..
ade tempat berteduh da cukup ape.. syukur ape yang ada..
dalam game kite hentam buat umah besar2.. mane tau.. ade rezeki suatu hari nanti..
boleh kumpul semua family dok satu umah.. baru best!!!

entry yg merapu ntah pape... sekian..

Pn. Vnaz... sigemuks(^_^)v




No comments:

Share IT!

follow me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...