Indahnya saat cinta bersatu.. ahaksss.. (^_^)

Daisypath Anniversary tickers

sayang kamuuu... (",)

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 1, 2011

::: Selamat Tinggal Memory 2010 :::

Sedih.. tu la perasaan aku dekat ujung2 2010 nie..
banyak sangat memori terindah yg aku kecap sepanjang tahun ni.. skang jam dah pukul 11.49 pm..
jap lagi kedengaran la dentuman bunga api..
FUhhh... Tahun 2010 benar2 mengajar aku perihal perangai manusia.. selepas hampir 2 tahun menjadi seorang pekerja bukan lagi pelajar.. rase yer banyak yang aku lebih belajar dari zaman aku pelajar dulu.. pening ngan statement aku ni?? haha.. aku pun pening.. ngee~~ LUPAKAN..h0h0..

waaaaa~~ mo0d sedey lg nih.. malam ni aku memilih untuk tak keluar ke mana2.. mmg sebelum ni pun aku xbiase nak celebrate new year ni.. xminat nak kuar memalam..terutamanya time2 gini..dari asal nak happy2 bole jd hal2 yang tak diingini.. Nauzubillah.. 1st time aku celebrate new year ni pada tahun 2004 rase yer.. tu pun pergi ngan abang aku n tunang yer..(kakak ipar aku skang) pastu kakak aku kat KLCC.. fuhh sesak..aku sgt xsuka keadaan camtu.. bertambah2 dengan mat2 indon, myammar, geng2 abang la (bangla).. nak2 skang ramai plak awang hitam.. siyes aku xsuka.. cukup xsuka.. tu belum tambah kapel2 yg eeerr xperlu dinyatakan kot.. korang pun tau kan..hihi... eemm bukan lah aku ni baik sangat.. tapi memang xsuka kot.. nak harap aku g jalan tar yang sesak tu pun aku malas.. kalau xterdesak jgn harap lar aku sampai.. hihi... orang macam aku ni elok dok dlm utan je.. ye x?? hiihi...

ok stoppp.... dah dengar jeritan HAPPY NEW YEARRR kat kuar sne.. so ape pun...
SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2011...
semoga tahun lepas menjadi memori terindah buat kita dan tahun baru akan kita jalani dengan sebaik baik nya.. emmm hargai ape yang kita miliki sebelum ianya cuma tinggal kenangan... sedey lagi.. xtau nape sedey sgt...

salam tahun baru dari sigemuk VNAZ (^_^")

2 comments:

MIMIE AIZA said...

selamat tahun baru :)

No name said...

happie new year....

Share IT!

follow me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...