Indahnya saat cinta bersatu.. ahaksss.. (^_^)

Daisypath Anniversary tickers

sayang kamuuu... (",)

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 13, 2010

~~ ke ' bz' an melanda ~~

salam..
ampun dan maaf ku pinta pd sesapa yg mengikuti perjalan blog aku ni..ahhaha..poyo kan.. cam ade je yg bce blog aku yg xmenarik ni..

emm xpela..entri sebelum ni aku ade sebut nk upload gambar2 mase majlis tunang tu. tp bz pyer psl, aku buat lupa jela..

da bpe bulan aku hidup bagai org xnormal.. merantau ke seluruh negeri atas tuntutan kerja..
waaaa..mesti pelik kan? ape la keje aku wat ni.. aku ni kerja di bahagian marketing kat sebuah kolej.. (Kolej Unikop) nme yer..kat area batu caves tu.. kurang glamer tp berjaya menghasilkan beribu-ribu graduan sejak kewujudan yer 12 tahun yg lepas.. lame kan?? so..mmg terpaksa la merantau ni bila musim pengambilan..redah bandar, kampung, hutan pun pernah semata-mata nk pergi ke kem plkn untuk taklimat pendidikan..huhu
penat kan? tp demi tugas..nak xnak kene tempuh juga.. tp ape pun aku suka sgt keje mcm ni..xde la terperap kat opis mengadap facebook, friendster, blog la..bla bla bla.. macam makan gaji buta lak.. tp time xde keje la.. time bz bru ko tau.. kul 3 pg, 5pg baru balik.. kul 7 pagi pun pernah.. kl 8.30 dtg kerja balik..muka da mcm beruang panda da..saiz?? mmg da same da..hahahahhah.. uis..panjang gak aku merapu ni.. k la.. next entri baru de gambar k.. heheheehe... tungguuuuuuuu.... =)

i love my parents, my fiance, my family n i love my self..muaahhhhaahhhaahhahhaha

No comments:

Share IT!

follow me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...