Indahnya saat cinta bersatu.. ahaksss.. (^_^)

Daisypath Anniversary tickers

sayang kamuuu... (",)

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 26, 2009

Selamat Hari Bapa...Abah

tiap saat aku menghitung kerinduan terhadapmu…
hinggalah sekarang baru aku tersedari sudah melimpah ruah….
kerana abah aku disini
kerana abah aku gembira
kerana abah kuterasa bahagia…
abah oh abah
abah…semenjak kecil aku dibesarkan bagai menatang minyak yang penuh
semenjak kecil aku dimanjakan dengan belaian gurauanmu yang indah
semenjak kecil aku diberi penghargaan umpama seorang puteri raja
abah…
ketika aku mengalah… engkau semangatku
ketika aku sakit…engkau penawarku
ketika aku bersedih…kau air mataku
ketika aku ketawa...engkau riangku
dan ketika engkau berduka?
aku harap akulah penawar duka laramu
selamat hari bapa kepada abah

hehe..touching plak mase bace sajak ni..
vna cilok dri tenet ade ubah sikit2..
so empunya hasil karya ni...maaf bebanyak k..
ampunnnn....

1 comment:

@d!w!n@@rif said...

wah da beli hadiah untuk abah..harap abah suke..nnt nk post kan pic pen tu kat sini..

Share IT!

follow me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...